Carpe diem

Josefine Morelius, 2011-05-20 22:28:50
Vilken bra dag detta har varit, det har känts som ett lugn i stormen typ. Drog till skolan och fick sällskap av bästa Jonas både dit och hem. I skolan nötte jag kort fest, två gånger på docka och en gång på Sofia som är min modell. Tom sa att formen på min fisyr var den bästa han sett på länge, gissa om jag blev glad. Sen flöt dagen på bra tycker jag allt. Kom hem strax efter tre och då blev det fika hos mamma och sen hem till pappa för lite bus med Havanna som kom.

Nu på kvällen har jag tränat finish på min pappa och det gick bra, börjar kännas lite säkrare nu iallafall. Denna helg kommer verkligen att bestå av plugg, plugg och åter plugg. Förhoppningsvis är det soligt så jag kan ligga ute och läsa teori, förena nytta med nöje brukar man ju säga.

Min kort fest:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0