En söndag

Josefine Morelius, 2011-05-29 10:22:26
Vilken skön helg det här varit, jag har inte orkat festa någonting alls. Förra veckan var den värsta i mitt liv och jag va så trött och slut att jag bara velat sova. Men ska ta igen  det på tisdag då det är avslutningsfest för fyrorna, åh jag kommer sakna dem massor.

I vilket fall så har jag bara glidit runt och börjar nu mer och mer förstå att jag klarat halva gesällprovet, men kan inte riktigt än förstå det. Men efter 8 månader på skolan så fixade vi det. Vi är den första klassen som gjort provet såhär tdigt också, egentligen skulle vi göra det i slutet av augusti så det känns bra. Nu ska det bli superkul att åka till skolan och inte behöva tänka på det här något mer och sen ska vi få våra betyg i veckan också, kul. Egentligen bryr jag mig inte speciellt mycket om betygen huvudsaken är att jag har klarat det känner jag.

Idag blir det givetvis morsdag-firande för bästa mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0