Gesällen delprov 1

Josefine Morelius, 2011-05-26 18:45:18
Blod, svett och tårar är det enda jag kan säga om senaste dagarna. Har inte skrivit någonting här, knappt pratat med någon eller ens knappt varit på facebook, jag som kollar facebook minst 1000 gånger om dagen. Men jag kan säga att det här är det värsta jag varit med om i hela mitt liv, värre än uppkörningen ja allt. Måste ju då påpeka att detta bara är en liten del av gesällprovet, så man kan undra hur man kommer må när sista delen ska göras. Men jag har knappt sovit en enda natt i veckan och jag har grinat flera gånger, senast idag och igår bröt ja ihop på riktigt. Men ärligt jag kan inte göra mer än mitt bästa och räcker det inte så gör det inte jag vet iallafall att jag har tränat och gjort mitt bästa. Men positiv inställning nu och jag ska banne mig fixa detta. I annat fall får jag göra om de moment jag inte klarar om 3 månader så vafan jag måste tro på mig själv bara och det kommer jag göra imorgon.

Bästa Elin har varit underbar i veckan, verkligen peppat mig och försett mig med rosenrot så fokusen ska vara på topp. Tack till dig!

Sen såklart Sofia och Therese har verkligen varit två riktiga pärlor, och Sofia är min kort fest modell och det känns riktigt skönt att ha henne i stolen.

Men håll alla tummar ni har för mig nu imorgon!

För snart ett år sen gjorde jag min examensredovisning i Leksand och då sa jag: Tro på dig själv låt din dröm bära dig framåt så blir den verklighet en dag.

Nu har jag kommit en bra bit på vägen mot till min dröm, det är grymt.

Moment:

- Permanentrullning på docka
- Teoriprov
- Kort fest
- Gråhårsfärgning + fri damklippning
- Klassisk herrklippning med finish
- Skäggklippning




Therese och Sofia, där ser ni också en liten skymt av kort fest frisyren jag gör på henne!

Kommentarer
Postat av: Helena

Det kommer gå jätte bra :)

2011-05-26 @ 19:50:17
URL: http://helenasoderberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag vet att det kommer gå strålande! Du är GRYM, intala dig det själv så löser sig allt efter vägens gång! Detta är trots allt din dröm! Jag tror på dig! <3

2011-05-26 @ 20:09:26
Postat av: camilla

hur gjorde du kortfest?=)

2012-04-23 @ 20:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0