På tåget

Josefine Morelius, 2011-05-02 14:46:20
Hej på er! Sitter på tåget på väg hem till Avesta igen efter en grym helg i Leksand och en bra dag i skolan. Vi har ju träning idag men jag har fått så jäkla ont i halsen IGEN så därför är jag på väg hem nu istället. Det suger verkligen för jag är på världens träningshumör. Men jag vet ju att det blir inte bättre av att träna så det får bli en vilodag idag ändå. Ska slappa framför hockey-vm ikväll som börjar klockan 8, Sverige mot Österrike. Dem torskade ju mot Norge så vi får väl hoppas att dem vinner den här matchen iallafall annars så vette tusan, haha.

Imorgon gör fyrorna första delen på gesällen vilket innebär att det bara är lite mindre än en månad kvar tills vi ska göra det. Kan inte förstå alltså, usch får ont i magen.

Nä lika bra och inte tänka på det kanske, tar det som det kommer helt enkelt.

Nä men ha det gött hörrni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0