Price tag

Josefine Morelius, 2011-05-10 18:02:13
Tjolahopp! Bara så ni vet så har jag grönt hår just nu, eller ja matt heter det man får inte säga grönt! Kommer vara grön ungefär två veckor till, känns ju kul. Men gjorde en grovtvätt idag för att försöka få bort så mycket pigment som möjligt. Ska man bli blond så ska man, då får man leva med grönt hår ett tag, haha. Fick varna mina kunder idag, så dem inte skulle tro att jag ville ha den här färgen.

Hade kunder idag som sagt, gick finfint. Skulle egentligen dra iväg och träna nu men jag är fortfarande inte frisk. Alltså vafan när ska jag bli helt kry egentligen? Vill träna massor massor massor. Men men så fort hostan är helt borta så kör vi igång.

Nä nu ska jag kika bb-avsnittet som jag missade igår så ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0