Skägg skägg

Josefine Morelius, 2011-05-04 18:01:09
Mår som en påse skit just nu typ, vad är det för fel på mig? Sjuk hela tiden. Stackars mina två gesäll-modeller som varit i skolan idag och fått höra mig snörvla och hosta om vartannat. Funderar på att vara hemma imorgon men jag vet inte, vi får se. Klippte iallafall min skäggmodell Gunnar idag och putsade även lite på Harald som är min finish-modell. Tur det var kortdag idag för hade aldrig orkar mer än till 3, tur det finns alvedon säger jag.

Nej nu ska jag lägga mig under filten och glo på teve till hockeyn börjar! Nu jävlar kör vi Sverige!

Skäggklippning a la Josie:



Kommentarer
Postat av: Becca

Heja heja!

2011-05-04 @ 18:21:38
URL: http://styledby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0