Snälla ge mig två sekunder innan du ger upp

Josefine Morelius, 2011-05-12 17:55:25
Alltså shit vilken åska det var i morse, vaknade klockan 5 av att det bara small som fan. Ingen dålig väckarklocka det inte, men man vaknade ju pigg iallafall. Drog iväg till skolan och fixade en massa inför provet, CHECK.

Åh vet ni vet ni? Jag fick sms idag utav Patrik (jobbar på telia) där han skrev att han lagt undan en vit iphone 4 åt mig nu. Jippi jippi så imorgon efter skolan åker jag dit och hämtar den.

Nu har jag dessutom bestämt mig för att jag är frisk så nu jävlar ska det tränas tränas och åter tränas igen. Fattar inte att jag inte tränat på 1,5 vecka, usch jag känner mig skapligt fläskig. Men nu kör vi, ska ni med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0