Sunrise Avenue

Josefine Morelius, 2011-05-05 10:27:28
Goddag! Stannade hemma idag, ett bra beslut tror jag faktiskt. Ska bli skönt och bara va hemma, slappa och ta det lugnt. Ska till skolan imorgon för då har vi kunder och det känns allra viktigast att vara med på just kundpassen för det är då jag lär mig som mest.

Men känner mig faktiskt lite piggare idag, inte alls lika snorig, hostig och knappt ont i halsen så det är på bättringsvägen. Längtar så tills jag kan träna igen, förhoppningsvis blir det något lungt pass i helgen. Nej nu ska jag dricka upp min kaffekopp och sen ta en dusch.

Förresten tittade på gamla bilder från Spanien, kan inte förså att det var så länge sen nu. Vill så gärna åka dit igen, det vore grymt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0