Tired of being like this

Josefine Morelius, 2011-05-03 20:12:39
Jag hatar att vara sjuk, åh blir så less! Mår så dåligt när jag inte kan träna som jag brukar och allt känns bara piss. Gillar inte att komma hem och bara slänga sig i soffan typ, eller ja okej då ibland är det också skönt men tränningen är viktig för mig så därför får jag ångest utan träningen. Nåja man måste väl bli helt frisk, det är ju faktiskt det viktigaste.

Men det var en tung dag i skolan, med halsont, huvudvärk och gud vet allt. Assisterade iallafall Elin under hennes gesäll idag och jag  hoppas hoppas det gick kanon för henne och alla andra också såklart. Fick nyss sms och hon hade klarat det, fyfan vilken underbar känsla det måste vara.

Grattis Elin!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha fan vad söt du är då snärtan! Puss o kram

2011-05-19 @ 21:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0