Do it like a dude

Josefine Morelius, 2011-05-06 16:07:03

Gick upp vid 6 i morse, ville bara lägga mig igen för jag mådde inte alls bra. Men proppade i mig allergitablett och en alvedon och sen var det bara att kriga på. Kom till skolan och hade min kund vid 9 så jag gjorde lite tester på pingan tills dess. Hade min långklänning på mig idag och tjejerna i klassen sa att igår så hade 4 stycken av 7 (vi är egentligen 10 i klassen men 3 var sjuka) hade haft svart långklänning. Fatta om jag varit i skolan igår och haft den på mig då också, haha. Tydlig trend i klassen, långklänning och vita converseskor. Nåja, kunden gick superbra det var en söt liten tant. Behövde knappt fråga om hjälp idag utan det var bara att köra igång tyckte jag, haha. Säkerheten och kunskapen börjar sakta men säkert att infinna sig och det är skönt ska ni veta. Att klippa hår det är fan inget som är enkelt alltså.

Sanna hade bakat cupcakes till oss idag också, himlans goda och framförallt sjukt fina!

Nu har jag iallafall kommit hem igen och är astrött som alltid på fredagar så har legat och läst leksingen som pappa får hem men han ger den till mig istället, undra varför? Haha! Så nu blir det bara chill fram til hockeyn börjar igen. Jäkla Bäckis som inte kommer, fan!



Senilsnöre på!



Cupcakes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0