Världens gladaste tjej

Josefine Morelius, 2011-05-27 21:49:26
Nu har jag lugnat ner mig lite men jag kan fortfarande inte fatta att jag har klarat det. Jag var så säker på att ja skulle misslyckas och jag var den sista som skulle få reda på det också. Alla kom ut en efter en och hade klarat det, gissa min panik. Men så kommer jag in med utbildningsboken i handen och Anna-Karin säger ge hit boken och jag bara jaha så gav jag den till henne och så sa hon ja så att jag kan fylla i att du har klarat det.

Fyfan kommer aldrig glömma den känslan, aldrig!

Augustigruppen är grym, vi gjorde sammanlagt 63 moment idag tillsammans och det blev endast ett omprov på ett moment. Shit vad bra vi är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0