11/11-11

Josefine Morelius, 2011-11-11 19:28:36

Måste väl också påpeka att det är 11/11-11 idag eller hur?

Nåja jobbat klart för denna vecka så nu är det fredagsmys. Leksand - Oskarshamn på teven, thaimat och såklart lite godis ill efterrätt.

Förresten massagen igår, jag hade en låsning i ena axeln så det blev lite knäckande och det är det värsta jag vet. Fattar inte hur jag överlevde alltså, haha. Hon knäckte nacken på varje sida och sen typ hela sidan äh jag vet inte hur jag ska förklara. Är sjukt stel idag men nu ska det iallafall bli bättre och inte vara som en pansarvagn som massören utryckte det, haha.

Men ha en härlig kväll nu!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0