Dag två

Josefine Morelius, 2011-11-29 16:44:13
Åh vad tråkigt det är att vara sjuk alltså, har legat i sängen hela dagen typ. Men det är nog välbehövligt tror jag allt. Vart upp och satt igång en tvätt och ätit lite sen har resten av dagen spenderats i sängen som sagt. Men imorgon ska jag jobba iallafall, ska bli så kul och skönt att komma tillbaka till verkligheten även fast man bara varit hemma två dagar känns det som en evighet.

Kommer bli en snabb vecka iallafall och jag är LEDIG i helgen! Ska bli så jävla skönt alltså. Har match på lördan, det enda som är inplanerat. Om jag nu får vara med förstås, blev ju ingen träning igår så vi får se.

Nä undra om man ska vara lite lat idag och köpa mat, är sugen på thai faktiskt. Eller är det någon som orkar komma och laga mat åt mig så är det också välkommet. Haha.

Ha en trevlig kväll nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0