Första advent

Josefine Morelius, 2011-11-28 15:35:38
Är en dag sen men tro mig det blev en massa adventsmys igår ändå. Började dagen med match, bästa matchen för säsongen helt klart. Sen var jag och Matilda kvar och kikade herrarnas match som dem vann, kul. Efter det vat det adventsfika hos syrran och oj oj vilket bord hon hade dukat upp. Gissa om man var proppmätt sen!? Sen så kom det ju lite snö till slut ocksåm mysigt var det.

Idag är jag hemma och är sjuk, drog till jobbet men blev hemskickad lika snabbt. Så bokade bara av lite kunder och sen åkte jag hem och sov igen. Blev nog lite mycket med två matcher och knappt någon sömn i helgen när jag redan var lite krasslig. Så blir hemma imorgon också men sen hoppas jag vara pigg och kry igen så jag både kan jobba och träna på onsdag. Har en kreativ färg inbokad då och det vill jag INTE missa.

Men nu ska jag ta en dusch och sen kommer N, vi ska fixa lite käk har jag planerat! Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0