Godkväll

Josefine Morelius, 2011-11-09 21:55:24
Godkväll bloggen! Nu är man duschad och klar efter träningen, gick okej idag. Kände inte av knät speciellt mycket det var värre i måndags när vi hade löpning. Nåja tror dock inte det är så smart av mig att träna när jag har ont i knät men jag ville ju va med på matchen på lördag. Derby för tusan, mot Hedemora. Men ska till läkaren på fredag så vi får se vad han säger och om han vet vad det är för knas med knät.

Just ja imorgon ska jag på massage också, måste få bort alla mina knutar jag har i axlarna. Stenhård och det är inte skönt alltså så jag antar att denna massage inte kommer bli speciellt jätteskön men dock väldigt välbehövlig.

Nä nu är det gossip som jag missade i söndags och sen sussa!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0