Inspiration

Josefine Morelius, 2011-11-24 21:08:35
Förresten idag så hade jag nog världens roligaste kund och det är dagar som denna då jag inser hur mycket jag älskar mitt jobb. Det kom iallafall in en kille men ja världens längsta hår alltså, haha. Nä men han hade det långt långt ner på ryggen och så ville han klippa av det och få en frisyr samt en ny färg på håret. Shit vilken utmaning men jäklar vad kul det var. Önskar jag hade tagit före och efterbilder alltså för han vart så jäkla snygg när han var klar. Haha. Jag klippte iallafall en lite längre typisk killfrisyr på honom och sen la jag i en del mattbrun och en del naturbrun och det blev supersnyggt på honom. Sen fick jag jättemycket beröm för jobbet också så det kändes verkligen superkul. Inspirationen bara flödade idag, riktigt kul och givande dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0