Ledig

Josefine Morelius, 2011-11-03 13:18:46

Hej hej! Länge sen jag skrev nu och jag har inget annat att skylla på än att jag inte orkat och haft lite andra saker för mig. Nåja, idag är jg ledig vilket är jätteskönt. Ska strax käka en kebab mexicana baguette från wienercondis, så jävla god. Mums!

Igår var jag ju iväg till Falun och hängde lite på skolan med härliga brudar! Sofia tränade sin kort fest på mig och sen fick jag även utväxten fixad! Så nu känner jag mig som mig själv igen, haha. Det är iallafall alltid kul att komma tillbaka till skolan och träffa alla igen.

Efter det var det bara hem snabbt och fixa till sig lite för vi skulle ut och äta eftersom Madelene fyllt år. Supertrevligt och riktigt smarrigt var det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0