Love you like a song

Josefine Morelius, 2011-11-24 00:20:25
Godkväll! Borde väl egentligen sova nu men var så pigg efter träningen idag så jag drog igång och började städa och här sitter jag nu. Men nu blir det faktiskt sovdags har en rätt tuff helg framför mig så det är nog lika bra.

Fredag är det match i Bollnäs klockan 20.15 på kvällen, känns ju otroligt spännande. 18 mil bara, inga problem så vi lär väl va hemma efter 1 någon gång. Nä men sen är det bara upp jobba 10-15 på lördan, ska hämta siss i Borlänge sen på kvällen så det blir väl ännu en sen kväll. Men helgen avslutas med ännu en match på söndag, samling 10 så det blir väl ingen helg med överdrivet mycket sömn men det är bara att kriga på.

Ska iallafall bli en jävligt rolig helg och jag känner att det är dags för vinst för oss nu, eller hur?

Nä men godnatt på er och sorry om uppisen är rätt tråkig just nu men vem vet det kanske blir bättre, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0