Stjärnorna faller i natten

Josefine Morelius, 2011-11-26 20:36:59

Åh så skönt det är att ha en hemmakväll och bara få vara lite. Denna helg är som sagt rätt späckad men nu blir det faktiskt bara teven fram tills jag ska sätta mig i bilen och hämta siss i Borlänge. Så mycket bättre på teven, lite polly rocks och en mysig filt så är min kväll fulländad.

Gårdagen då, jo vi åkte till Bollnäs taggade till tusen (kanske lite för taggade!) och vi ville verkligen vinna den här matchen och ja vi spelade mycket bättre än dem. Period två ägde vi verkligen men vi kunde inte göra mål medans Bollnäs fick peta in riktiga skitmål som är så jävla pissiga så jag vet inte vad. Sätter dem snygga mål rätt upp i kryssen okej men vad va det här för mål? Nej fyfan det kändes assurt och jag va riktigt jävla bitter igår. Men det är nya tag för imorgon är det match igen, Enviken hemma.

Sen var det ju jobb idag som sagt, var aningen trött i morse ja. Vi kom hem strax efter 1 igår men jag var för övertrött så det gick inte att sova. Men jag tyckte ändå att dagen gick bra och riktigt fort så det var skönt. Efter jobbet drog jag iväg och inhandlade lite grejor till läggan. Så nu är det så jäkla fint här, nya gardiner, nybäddat i sängen, stjärnorna uppe och massa massa ljus som vanligt. Åh jag älskar när det börjar bli jul, så himla mysigt. Havanna och mamma kom förbi runt 4-tiden så då blev det fika och käk med dem.

Haft en mycket bra dag med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0