Super bass

Josefine Morelius, 2011-11-16 19:46:50
Inte haft en speciellt bra dag idag, trött, ont i halsen och bara allmänt hängig. Men tror alla var supertrötta idag, inte alls samma energi som det brukar vara. Känns piss att jag inte kan träna heller, men nu är tabletterna uthämtade så det är väl bara att börja knapra och hoppas det blir bättre. Förresten så tre gånger fick jag gå in på apoteket idag, blev fan galen. Har dem dragit ner på personal eller? Typ två kassor öppna och milslånga köer, så då hann jag inte på min lunch eller fika. Men hade tur och fick sluta 17.50 så då sprang jag dit och nu är detm hämtade, skönt.

Nej om man ska ta och slappa lite och dega framför teven tills det är dags att sova igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0