Vinterstudion

Josefine Morelius, 2011-11-20 11:44:14
Vet ni hur skönt det är att bara ha en dag där man inte har någonting planerat, man behöver inte göra någonting!? Det är iallafall skitskönt verkligen. Kunde sova utan att ställa någon klocka, vaknade vid 9 och då gick jag upp och satte igång en tvätt. (Det är verkligen lyx att ha tvättmaskin i lägenheten) Sen kunde jag bara krypa ner under täcket igen, slå på teven och ligga där och glo på nyhetsmorgon. Dock så har vi match uppe i Mora idag, men eftersom jag inte får träna när jag käkar dem där tabletterna så fick jag snällt stanna hemma. Önskar er iallafall ett stort lycka till, kör över dem bara!

Nu lyxar jag till det med lite skumtomar i soffan framför vinterstudion. Åh älskade lediga dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0