You learn

Josefine Morelius, 2011-11-21 22:11:44
Men gissa om jag var trött i morse då? Oj oj. Men kanske inte så konstigt eftersom jag fortfarande var vaken när klockan var 02.30. Men det var bara att pallra sig upp för en dag på salongen som gck alldeles finfint. Efter jobbet var det bara hem och svira om, innebandyträning stog på agendan. Ska ju egentligen inte träna under tiden som jag äter tabletterna men kunde inte låta bli att testa iallafall. Det gick faktiskt jättebra, kände varken av knät eller benhinnor så dessa tabletter verkar vara rätt bra. Kanske ska försöka få ut lite fler, eller kallas det doping då? Haha. Nä men det var bara så jävla underbart att kunna träna en HEL träning utan ha ont någonstans.

Nej nu ska jag hoppa i min onepiece och slå på ensam mamma på datorn innan mina ögon slocknar.

Förresten fick en assnygg vattenflaska av siss, haha i love it. Plus att den är stor så man slipper fylla på 100 gånger, perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0