Dagen

Josefine Morelius, 2011-10-22 18:48:39
Godkväll! Vad den här dagen har gått fort alltså, fick besök av Jenny på förmiddan. Vi drack lite kaffe och uppdaterades om det senaste i våra liv, haha. Sen efter det kom pappa och hjälpte mig att få upp grejer på väggarna, superfint blev det. Ska dock upp med två tavellister i köket och två ljusluktor vid teven. Men sen så är allt klart. Vid kvart i 3 gick jag ner till nya jobbet för vi skulle ut och käka och ha personalmöte samtidigt. Riktigt trevligt, god mat och bra information.

Så nu ikväll blir det bara lite plock och sen sussa, match imorgon!

Hoppas ni får en mysig kväll!

Nu ska jag tända alla mina tusen ljus och ha mys framför teven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0