Enjoy the feeling

Josefine Morelius, 2011-10-03 13:35:24

Premiärbloggar från min iphone just nu, testar nya appen! Hoppas det funkar smidigt!

Nåja, sista lediga veckan nu så ska passa på att njuta lite. Har inte kunnat gjort det tidigare men nu är allt annorlunda. Går typ och väntar på att jag ska få hämta nycklarna nu, vill bara börja fixa och dona! Pappa får dock skruva ihop möblerna, gett upp efter dem där två stolarna. Haha! Jag sköter piffet som jag också är bäst på.

Sen till helgen är det Ullared som gäller, länge sen nu så det blir skojj. Ska köpa en del grejer som behövs till lyan.

Aja ska snart ner på stan för lite fika!

Förresten så är färgbomben från revlon underbar, mitt hår blir superfräscht efter att jag använt den, se själva:


Kommentarer
Postat av: Elin

vad är det för färgbomb? låter ju lite intressant ;)

2011-10-03 @ 21:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0