Lyckat

Josefine Morelius, 2011-10-09 21:00:51
Äntligen hemma efter en intensiv men askul helg! Har försökt blogga från telefonen men den där skitappen vill ju inte funka för fem öre. Nåja, det har blivit mycket bilåkande (nästan 14 timmar på två dagar), skratt, onyttigheter och en hel del pengar spenderade. Tror jag landade på 5 kassar plus en lampskärm, haha. Nej men det har varit skitkul, alltid trevligt att umgås med kära familjen och plus att jag har massa nya grejer till läggan. Perfekt! Igår var det nog fan kaos inne på Gekås, helt sjukt med folk och köerna var enorma. Att jag med mitt tålamod inte stannade upp och klappade till någon av alla dessa som körde på mig från alla dess håll och kanter är ett under. Haha! Men jag stog nog säkert i kö 45 minuter skulle jag tro, tur man hade wordfeud att roa sig med.

Förresten har äntligen fått tag på en onepiece så jag och syrran köpte en varsin och jag lovar er att jag kommer bo i den i vinter. Man är inte snygg, inte ens söt eller jo kanske lite söt är man i den men den är så förbannat skön så ni kan inte ana. Love it.

Det har inte blivit mycket sömn denna helg så det får bli en tidig kväll för imorgon smäller det!

Hoppas ni haft en bra helg också!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0