My home sweet home

Josefine Morelius, 2011-10-21 16:57:40
Första natten i läggan avklarad och jag sov som en prinsessa, så här kommer jag trivas tror jag. Nu är nästan allt klart dessutom, bara grejerna som ska upp på väggarna. Känns så himla skönt. Just nu håller jag på att tvätta, längtar tills jag får tvättmaskin i lägenheten. Så tråkigt att behöva springa fram och tillbaka till tvättstugan, skönare att ha den hemma. Bekväm? Ja! Haha.

Har även hunnit med att bjudit mamma på tacos som lite tack för all hjälp!

Men nu är det fredagsmys som gäller! Hoppas ni får en fin kväll.









Kommentarer
Postat av: Sofie

Ser super fint ut! :D Kommer en inflyttningspresent när jag får se lgh live! haha

2011-10-21 @ 17:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0