28 september

Josefine Morelius, 2011-09-28 21:26:16
Mats är inte klok, han älskar att plåga oss sista 10 minuterna av träningen jämt. Så snart är man i riktigt bra form det kan jag lova. Har dock börjat känna av mina benhinnor igen, inte bra. Smörjer med linnex inför varje träning och det har funkat hittills och jag tänker hela tiden på att sätta ner hälen först i varje löpsteg men ändå så kommer smärtan krypandes. Vill inte att ännu en säsong ska bli förstörd på grund av det här. Ska prova lite olika tips jag fått så får vi se om det hjälper. För övrigt bra träning idag, balansövningar, skott, spel och såklart fysen.

Aja nu ska jag sussa och ladda inför en härlig dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0