Ett år senare

Josefine Morelius, 2011-09-08 21:25:59

Kan inte förstå, ett år har nu gått, ett helt fantastiskt men också jobbigt och kämpigt år. I ett års tid har jag nu gått upp 05.30 för att pendla till Falun varje dag, men det var värt det. Minns dagen vi började som igår, det känns så nära men det är ändå så långt borta. Imorgon är dagen jag längtat och fruktat efter, det är nu jag ska stå på egna ben. Det här året har varit ett utav dem bästa i mitt liv, jag har så mycket kunskap, jag har träffat så mycket härliga människor och många av dem ser jag aldrig mer igen. Jag hatar avslut, det är det värsta jag vet och imorgon måste jag gå igenom ett till.

Tack till ALLA på frisörcentrum, personal, kunder, elever ja alla som gjort detta år helt jävla grymt!

Nu tackar jag för mig och så ses vi igen när det är dags för delprov 2 av gesällen.


För ett år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0