Innebandyn

Josefine Morelius, 2011-09-26 23:05:18
Jag har verkligen hittat det jag älskar allra mest, att få spela innebandy, att få spela med helt lag av underbara tjejer. Hur trött jag än är och inte orkar dra mig ner till Kopparhallen så vet jag att så fort jag kommer dit träffar alla brudarna, värmer upp och värmer upp våra målvakter så blir jag på ett superhumör. Visst idag var det många passningar som inte var bra, men jag lär mig av varje misstag jag gör och det är ju så man utvecklas. Våran nya tränare Mats är precis vad vi behövde, han är skitbra verkligen. Det blir inte massa trams utan han kan verkligen säga åt oss och vi lyssnar och har respekt. Nu siktar vi på att göra en ett så pass bra seriespel som vi kan efter dem förutsättningar vi har.

Idag var det dock en tung träning, sega ben och massa fys. Men det behövs och jag är helt slut nu, precis som det ska vara. Så nu blir det idol på datorn och sen sussa. Utmattad men lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0