John Tucker must die

Josefine Morelius, 2012-04-14 22:48:09
Sådär så var 6 dagars arbetsvecka klar, skulle egentligen inte ha jobbat idag men blev lite sjuka på salongen så då är det klart att man ställer upp. Igår var det fredagd en trettonde och jag är jätteskrockfull så ville inte ens jobba, haha. Sen att jag hade min FÖRSTA långhårspermanent gjorde ju inte saken bättre direkt, jag var helt ärligt dönervös men faktiskt så gick det prima ballerina. Både resultat och tidsmässigt så gissa vem som var nöjd och glad i fredags kväll, jo jag. Så vem vet fredag den trettonde kanske inte är en otursdag trots allt!?

Nåja imorgon får jag iallafall en dags ledigt och sen kör vi på med 6 dagars jobb igen. Men egentligen pengar rullar in och jag har fullt upp hela tiden så vi kör bara kör. Visst är det skönt med lite ledigt ibland men min ledighet den kommer den med. Imorgon ska iallafall jag och Nicklas köra iväg lite grejer från hans lägga och fixa och dona lite. Sen är det inte så mycket kvar där att göra mer än att städa och sen invänta nycklarna till Malmgatan. Livet leker eller vad säger man!?

På tal om något helt annat, Nicklas har flyttat över sina kanaler och internet hit nu vilket är asbra men fan i helvete vad mycket kanaler det är. Blir alldeles snurrig av att gå igenom alla. Haha.

Nej nu ska jag kika klart på John Tucker must die och sen vänta till 01.15 då jag ska åka ut till Fors och hämta en gäng fyllon. Härligt va?

På måndag hörrni då kör vi beach 2012, peppa mig nu!

Ha det gott allihopa och ledsen för ett litet hoppigt inlägg men ni vet jag är ju lite snurrig så det kan bli vad som helst som skrivs här, haha.

Kom ihåg att följa mig på instagram också så följer jag er: josefinemorelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0