Kingen

Josefine Morelius, 2012-04-26 19:28:03

Men dra åt helvete vilken god mat jag gjorde idag. Fläskfilé-gryta blev det och receptet kom från siss. Så man tackar. Nicklas käkade med ris till och jag åt bara grytan med sallad asgott. Saknar faktiskt inte ris/pasta och allt det där så himla mycket. Men lite ja det gör jag. Men kör ju lchf på mitt vis, vilket innebär att jag faktiskt äter sånt jag inte får ibland. Dock väldigt sällan kan jag säga. Men som imorgon till exempel ska vi ut och käka och då tänker jag såklart unna mig något. Men annars på veckorna är jag stenhård, rätt imponerad över mig själv faktiskt. Träningen går också bra, varierar gymmet, pass och promenixer så det blir liksom aldrig tråkigt. Nu ska jag ta och byta om och sen dra till till gymmet en sväng. Så vi hörs, simma lugnt.

Köpte mig ett hus igår också, fint va:


Kommentarer
Postat av: Sura ;-)

Du är grym!!! Saknar dig min bästa <3

2012-04-27 @ 00:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0