LCHF

Josefine Morelius, 2012-04-15 19:53:53
Tjoho imorgon kör vi igång, två månader har jag bestämt mig för att det ska ta tills jag når målvikten 57 kilo igen. Det borde väl kunna gå va? Dock så vet jag inte vad jag väger just nu, haha. Men ska väga mig imorgon så får vi se. Egentligen ska man väl inte kolla på vågen utan man ska ju kolla på kläderna och mäta sig så det är väl så jag får göra. Har ett par brallor i storlek 27 och ett par i storlek 26 bra morötter på vägen faktiskt.

Nej men nog om kilon hit och dit jag är bara jäkligt taggad just nu! Boken är utläst så nu är det bara att köra på.

Så nu är det bara att kriga på! Tack Elin som fått in mig på detta, haha. Inga mer bullar på lunchen nu inte.

Ha det gott!

16/4-17/6.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror på dig hjärtat! Pusss

2012-04-16 @ 00:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0