Påsk och ägg och en massa godis

Josefine Morelius, 2012-04-09 21:54:50
Jaha så har påsken passerat för detta året och det har varit en riktigt revlig påsk iallafall. Har dock nästan hela påsken, blev både långfredag, påskafton och så idag då. Så en dags ledigt fick man iallafall så det gällde att förvalta den väl vilket jag tyckte att jag gjorde. Trots allt jobb så har det blivit massa god mat och som sig bör en hel del godis. Men nu gott folk är det slut på godsaker och annat onödigt för i veckan drar jag igång min lchf för nu ska påskkilon och julkilona bort. Min målvikt som jag vill tillbaka till är 57 kilo, då var livet prima, haha. Nej men jag tycker verkligen inte att jag är tjock som säkert så många kommer tro nu och folk kommer tänka att jag är jättetöntig och bla bla. Men orka bry sig jag kör mitt race och grejen ör den att ja vill bara bli mer vältränad och då lär jag tappa ett par kilo. Så ni kommer få följa med här i bloggen vare sig ni vill eller inte, tycker ni jag är töntig så sluta läs. Men det är det väl ingen som tycker eller hur? Haha.

Nåja skit i det nu, efter jobbet idag blev det easyline. Sjukt skön träningsform, man blir verkligen helt slut och man bestämmer helt själv hur jobbigt man gör det. Nej en träningsform helt i min smak. Men nog om träning och kilon hit och dit för nu är det strax BB och sen sussa. Skönt att det där puckot Marcel äntligen fick åka.

Hoppas ni mår bra och att ni haft en bra påsk iallafall!

Godnatt på er sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0