Skärtorsdag

Josefine Morelius, 2012-04-05 19:52:18
Har varit en förjävla bra start på påskhelgen, Nicklas har fått sin lägenhet såld. Känns skitskönt så nu får han flytta in hos mig i lilla ettan en månad innan vi får våran nya. Trångt men vad gör det liksom, går som på moln just nu iallafall.

Ja alla tar lite påskledigt nu men jag jobbar på jag, blir jobb imorgon, lördag och även måndag så det blev en dags ledigt iallafall. Men som sagt jag klagar inte för nu blir det jobb på bellan och det är KUL som fan.

Nu ska jag frossa i massa godis för efter påsk då är det stenhård diet som gäller, nu ska extrakilona bort! Läser Katrins Zytomierskas bok, Dags att bli smal! LCHF på mitt sätt. Haha alltså jag älskar den kvinnan, helt jävla galen ju. Hon kan verkligen säga precis vad som helst menjag gillar det.



Kommentarer
Postat av: Elin

Du får säga sen om boken är bra :)

2012-04-10 @ 22:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0