Skön ledig dag

Josefine Morelius, 2012-04-24 21:02:51
Vart riktigt skönt och vara ledig idag, har kört ett spinningpass, fixat lite inför flytten och bara glidit runt typ. Nu är Nicklas nere på Ica och köper en pepsi max till mig, tack gode gud för light-läsken. Ja må bli dum i huvudet av alla skitämnen som är i men det skiter jag i för fan vad gott det är med is i. Haha. Vi ska se andra Arne Dahl-filmen och förhoppningsvis ska jag väl inte somna denna gång. Första filmen var riktigt bra och jag vet inte hur många gånger dem nämner Avesta i den. Varför liksom? Haha.

Fick hem en nu produkt att prova från jobbet igår, skojjigt. Det är ett volympuder som dust it ni vet fast detta är från Bamboo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0