Sköna lördag

Josefine Morelius, 2012-04-28 16:02:57
Vilken härlog dag jag har, vaknade av mig själv helt utvilad vid halv 9 och då låg man kvar och drog sig lite. Sen upp och käka frukost och efter det dra på ett easyline-pass på Må bättre. Riktigt svettigt var det, men kul som alltid. Efter träningen gjorde man sig klar och tog en lunch med Jenny. Välbehövligt att träffa henne och få lite uppdatering i livet. Blev även lite shopping på stan, örhängen och en top. Nej men helt enkelt dagen är asskön och om ett tag ska vi åka hema till farsan och få lite mat. Hoppas på matlåda, haha. Sen är det väl bara hem och sussa för inatt vid 3 ska jag skjutsa syrran till Arlanda och sen åka hem sova en timme och iväg och jobba på Bellan 11-17. Gissa vem som kommer vara trött imorgon kväll? Jo jag.

Nä men hörrni ha en riktigt härlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0