Trötter

Josefine Morelius, 2012-04-29 19:28:30
Idag är man inte så kaxig direkt lär jag få säga. Somnade runt 12-tiden inatt och klockan ringde 2 timmar senare. Det var bara att kliva upp för klockan 3 skulle vi skjutsa Madelene till Arlanda. Vi åkte och var väl hemma strax innan halv 7 igen. Då blev det sängen direkt och så halvsov jag till halv 9 ungefär. Upp göra sig klar och åka till Borlänge och jobba på Bellan. När jag kom till jobbet väntade det en liten present, ännu fler produkter. LOVE IT! Fanns även tårta i kylen eftersom vi klarat budget, synd bara att man inte fick käka något då. Men är inte så förtjust ändå så jag överlelevde. Var en kul dag på jobbet, bra drag för och vara söndag. Har sålt massor så nu får jag ännu fler produkter eftersom vi har en hel dek tävlingar. Det gillas.

Nyss har jag käkat lite vårrullar och ska strax bege mig ut på en pw och njuta av solens sista strålar idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0