Äntligen fredagsmys

Josefine Morelius, 2012-02-17 21:12:11
Äntligen fredag och äntligen helg. Karln är i Stockholm så jag passar på att bara vara hemma och ta det lugnt ikväll, känns rätt skönt må jag säga. Även fast det är någon som saknas här men han kommer hem imorgon så jag överlever nog, haha.

Nu är det färdigjobbat för den här veckan och jag är ledig hela helgen och det ska bli så skönt så. Ska passa på att vila och bli helt frisk. Imorgon blir det att spana lite innebandymatcher och sen en fika på stan, när hände det senast typ egentligen? Har ju jobbat typ varje helg men nu ska det bli ändring på det.

Tråkig uppis som vanligt men nu vet ni att jag lever iallafall.

Ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0