Lång update

Josefine Morelius, 2012-02-03 08:48:47
Nu är jag tillbaka igen, kul va? Nej men saken är den att min dator har varit aningens pajj igen och Sony är ju inte direkt till stor hjälp så tack för det. Men nu hoppas jag att den ska funka som den ska. Nåja det har hänt en hel del sen jag senast skrev här. Det allra nyaste är väl kanske att jag fått ett nytt jobb, på Scorett i Borlänge. Känns skitkul för alla vet väl hur mycket jag älskar skor, eller? Haha. Sen har jag även fått äran att jobba på Bellbox en hel del nu och där trivs jag som fisken i vattnet. Älskar att både få "frisöra" och jobba i butik samtidigt. Perfekt för mig! Sen kommer jag gå ner i tid här på salongen i Avesta av en den olika skäl, men det är mitt beslut och jag är glad att jag tog tag i det.

Så idag är jag faktiskt ledig, känns skitskönt och lyxigt att få vara ledig en fredag för när hände det senast? Men imorgon ska jag jobba igen så då är det bara på det. Men jag gillar att jobba som inget gnäll här inte.

Nu ska jag köra igång en tvätt och fixa och dona lite. Halv 3 ska jag förbi Jennys salong och få snygga bryn igen, och hinna med en fika när hon slutat. Har nog en hel del att språka om skulle jag tro.

Men hörrni ha en fin fredag nu kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0