Ny vecka

Josefine Morelius, 2012-02-20 21:22:58
Idag var jag och jobbade på bellan, skulle öppna själv för första gången och egentligen var jag mest nervös för att hitta in, haha. Det är en jävla massa gångar och dörrar i kupolen det ska ni veta. Men det gick prima ballerina det så ingenting att oroa sig för.

Denna vecka blir det iallafall två dagars ledig, vilket känns helt okej. Så veckan ser ut som följande:

Måndag: Bellbox
Tisdag: Hårvågen
Onsdag: Ledig
Torsdag: Hårvågen
Fredag: Ledig
Lördag: Hårvågen
Söndag: Scorett

Sen ska jag även se till att bli helt frisk så jag kan träna igen, tror inte någon kan förstå hur mycket jag saknar träningen just nu. Men känner att hostan börjar försvinna mer och mer för varje dag så efter det kör vi. Är ni på?

Nej nu blir det en dusch och sen BB innan det är dags att sova.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0