Vårkänslor

Josefine Morelius, 2012-02-12 14:39:40
Goddag härliga söndag! Vaknade vid 8-tiden av att solen lyste in i rummet, bästa sättet att vakna på eller hur!? Gick upp vid 9 och käkade lite frukost och sen klädde man på sig för en promenix ute i solen. Visst det blåste lite men annars om man blundade så kändes det nästan som vår, åh vad jag längtar nu. Att kunna få dra på sig skinnjackan och ett par solbrillor det är lycka det.

Nyss lagat käk, blev kassler i ugn med sweetchilisås och ris. Asgott recept jag fått från syrran och superenkelt är det också. Det är bara att skiva kassler och röd paprika sen varvar man dem i en form. Blandar ihop matlagningsgrädde och vanlig sweetchili-sås och kryddar med salt och peppar, sen är det bara att hälla det i formen och om man vill ha på lite ost. In i ugnen en kvart ungefär, 250 grader. Sen käkar man det med ris, hur enkelt och gott som helst. Prova!

Nu ligger jag i soffan mätt och belåten och kikar på skidor. Ska bara ta det lugnt idag och bli helt kry i halsen tills imorgon. Jobb på bellan mellan 10-18 och sen raka vägen hem till Koppis för att spela match.

På tisdag ska jag dra ner till Må bättre också och förlänga medlemskapet och sen ska jag köra igång igen riktigt hårt precis som jag gjort tidigare. Känns jättebra att det blivit Må bättre istället för Iform, längre öppettider också vilket är perfekt.

Men iallafall hoppas ni får en härlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Super bra för då kan vi träna ihop när jag hälsar på vet du;)

2012-02-12 @ 15:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0