Grattis mamma

Josefine Morelius, 2012-01-25 21:53:08
Idag fyller kära mammsen år så det har blivit kalasande för hela slanten. Mycket trevligt var det men just nu känner jag mig aningen seg, så det får bli en dusch och sen sussa. Snart är det helg och då ska jag äntligen få träffa min bästa Sofie igen. Hundra år sen jag träffade henne så det är verkligen på tiden nu. Sen kommer ju även några härliga brudar från gamla klassen upp också så det kommer bli en superhelg känner jag.

Sorry om det är så himla tråkig uppis i bloggen just nu, men måste göra om lite så man får tillbaka inspirationen känner jag.

Nä dags för dusch och sen soff-läge med bästa killen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0