Ikea

Josefine Morelius, 2012-01-07 18:11:48
Idag blev det en tur till Västerås och Erikslund, hade massor med presentkort som kunde spenderas och det gjorde jag minst sagt. Haha! Kom hem med ett par jeans, ett par gråa brallor, två tröjor och en jacka så jag är helnöjd. Sen har jag även ÄNTLIGEN köpt skohyllan och passade på att köpa hatthyllan också i samma serie. Men såklart så blev det fel färg på hyllan, en svart istället för vit så det får bli en sväng till Ikea igen helt enkelt. Men känns skönt att äntligen ha lite ordning och reda bland dojjorna.

Idag har julen helt städats bort också, känns rätt skönt faktiskt även fast jag älskar julen.

Nu ligger jag iallafall i soffan helt död, har rethosta och ont i halsen och det känns ju värdelöst alltså. Skulle ju varit till Hedemora idag och gått på partajj men nu istället ligger jag här i min ensamhet och hostar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0