JVM-final

Josefine Morelius, 2012-01-05 17:40:52
Åh jag är så jävla taggad inför finalen ikväll, vore så jävla skönt om Sverige satte ryssarna på plats och att Friberg gör det avgörande målet. Vore förjäkla skönt och jag håller tummarna. Chips och dip är inhandlad, det är ett måste när det är hockeydags.

Sen är man ju ledig tre dagar nu, ska verkligen passa på att njuta och bara göra precis det jag vill. Vi hoppar ikea imorgon för jag antar att man kommer vara rätt trött efter att sitta uppe halva natten så vi tar det på lördag istället. Äntligen ska en skohylla få pryda min lilla lya, behövligt ja.

Nä nu ska jag ta en dusch och sen tända alla ljus och slänga mig i soffan, skidskytte klockan 6, bronsmatch 21.30 och sen såklart finalen vid 2-tiden inatta. Härliga underbara kväll i sportens tecken.




Jag är inte orolig, ikväll blir det guld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0