Semla

Josefine Morelius, 2012-01-11 15:45:57
Pappa kom hit och ville bli klippt, han betalade med en semla och då var det taget haha. Årets första semla alltså och det smakade finemang som vanligt. Dock så äter inte jag med någon snuskig mandelmassa utan det är vaniljkräm såklart.

Idag har jag varit hemma från jobbet, haft feber och hosta i två dagar nu men imorgon ska jag jobba igen. Det kliar och kryper i hela kroppen när man bara ligger hemma och segar, tur pappa kom upp en stund iallfall och roade mig.

Sen är det tre dagars jobb som väntar innan man får ta helg igen, men att jobba på lördagar har jag ingenting emot.

En annan sak, nu vill jag till Ikea och byta min hylla och få upp den. Ska se om det kanske är någon som har lust att hänga med!?

Nä men ha det gött hörrni nu ska jag ta tag i disken, det har inte varit så aktivt här hemma senaste dagarna så det är ett litet (läs stort) berg jag samlat på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0