Update

Josefine Morelius, 2012-01-18 21:35:57
Ja här har det minsann ekat tomt som vanligt på senaste tiden, men inspirationen till att blogga har legat på noll alltså. Men ska försöka bättra mig om det fortfarande är någon som är här inne och läser!?

Nåja det var en skitbra träning idag och det gick riktigt bra tyckte jag så nu jäklar ska det taggas inför helgens match mot Bollnäs. Heja heja KAIS!

Annars så rullar dagarna på med jobb och träning typ, känner att det behövs en förändring nu och lite är på gång så det känns riktigt bra. Får berätta mer när saker och ting är helt klara.

En helt annan sak är att jag har en lägenhet som MÅSTE städas typ nu helst. Men tiden räcker inte till man har ju inte direkt nån lust att börja storstäda när man slutar 6 varje dag. Men är ledig i helgen så får väl bli på lördag då, kul nja men skönt när det är klart.

Nej nu ska jag se klart lite teve och sen sussa, astrött.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe jag är allt här inne och läser :D

2012-01-19 @ 18:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0