Weekend

Josefine Morelius, 2012-01-21 18:48:18
Tjena tjena! Fyfasiken vad skönt det har varit med en ledig helg, igår blev det fredagsmys med Matilda, chips och snask var ett måste. Idag har jag hunnit med storstädning så nu skiner läggan som aldrig förr. Nästan all tvätt är tvättad och disken är diskad, produktiv dag JA. Sen drog man iväg till Ica och handlade lite fika för Jessica, Havanna, morsan och Charlie kom förbi. Så jag har fått en ny kompis nu, en riktig sköning är han den där Charlie. Nåja vi fikade, käkade thai och kollade handbollen iallafall. Starkt jobbat av Sverige att tappa en 11-målsledning, känns inte alls okej.

Ikväll blir det filmkväll med Nicklas och sen ska jag sussa i tid. Match imorgon och nu jävlar ska vi vinna, vi är så jäkla värda en vinst med tanke på hur bra vi har börjat spela. Bollnäs hemma 11.30, be there!

Just ja mitt hår, lär visa en bild får fixa det sen. Blev lite för mörkt för min smak så jag tvättar håret som en galning nu så lite pigment ska släppa så att jag får till den där ljust ljust rosa färgen som jag vill ha. Men cool ja det är jag allt, haha.

Sköning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0