5 days

Josefine Morelius, 2012-07-31 15:00:39
Nu är det bara 5 dagar kvar sen är jag ledig, åh det ska bli så skönt. Att jobba såhär länge i streck kan jag inte rekomendera, börjar kännas i kroppen nu att man kört på 20 dagar i rad. Men som sagt 5 dagar till en veckas ledigt (tror jag) och sen lite mer jobb innan vi drar till Turkiet. Gissa om jag längtar efter sol och värme nu. Ska verkligen chilla hela veckan.
 
Tusan vad jag är lycklig att det är OS på teven, älskar sport i alla dess former. Okej finns kanske något undantag men det mesta gillar jag att se. Idag är det mycket svenskt på teven så idag blir det en träningsfri dag och hänga i soffan istället. Ska faktiskt baka lite bullar tror jag, ja så får det bli.
 
Har kommit igång och gå ut och gå igen nu efter en slö-period, är så skönt att röra på sig och träna. Bästa känslan man kan ha efter ett träningspass. Häromdagen fick iallafall Elvis följa med och han ville visst hoppa i vattnet han.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0