Hemma igen

Josefine Morelius, 2012-07-05 23:47:05
Så har man hunnit en sväng ner till Småland och vänt då. Men kul var det och fattig är man nu men det ska man vara annars är det ingen riktigt Ullareds-resa. Haha! mycket fynd till läggan blev det men även lite till mig själv. Har dock inte packat upp allt än inte hunnit idag men får fixa det efter jobbet någon dag. Nu har jag varit ledig 4 dagar så nu är det dags för jobb igen, 3 dagar på Bellan och sen två nätter på fabben. Full rulle kan man säga.
 
Köpte förresten en cykelkorg som jag trodde skulle passa min pärla, men icke. Har letat som en galning efter en som passar men inte hittar eftersom jag har ett stort lyse i vägen men det funkar ändå inte så jag skruvade helt enkelt bort det. Då passade korgen prima och sen med lite vit sprayfärg förvandlades cykeln och blev som ny. Älskar den där cyklen, det bästa jag äger tror jag.
 
Men nej nu ska jag glo på sista änglsgård-filmen och sen sussa. Jobbar 12-20.15 imorgon så får sovmorgon iallafall.
 
Ha det gott!
 
 
Gekås
 
 
Lite nya prylar.
 
 
Mek med hojjen.
 
 
Som en ny cykel.
 
 
Hyllorna är nu inte längre så tomma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0