Sköna söndag

Josefine Morelius, 2012-07-22 20:06:07
Hade morsan syrran på besök på jobbet idag så jag färgade och klippte mamma och sen klippte jag även siss. Blev så tjusiga båda två. Nu ligger jag i soffan och degar, ska se en film och dricka cola light. Det bästa med lchf är nog att jag kan dricka min älskade cola light. Haha.
 
Nu är 11/25 jobbdagar klara, alltså bara 14 kvar sen ska jag faktiskt vara ledig en vecka. Kanske hoppar in en dag eller två, vore ju mest likt mig, haha.
 
Förresten så ska löshåret väck snart, Mickan kommer tillbaka från semestern så då blir det slingor och klippning.
 
Nej eftersom mitt liv bara består av jobb just nu så har jag inte så mycket mer att säga.
 
Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0